media.feromony.pl » Materiały prasowe » Feromony w biznesie 
Materiały prasowe
2014-05-15 
Uwodzenie w biznesie – czy działa?
Relacje w biznesie praktycznie niczym nie różnią się od relacji w innym środowisku. Tutaj także wielką rolę odgrywa atrakcyjność, seksualność i uwodzenie, które często odpowiadają za pozornie "racjonalne" decyzje biznesowe.
Wyświetlono: 807 razy 
 
2012-10-13 
Feromony w biznesie - czy działają?
Brutalny świat biznesu rządzi się różnymi prawami. Aby osiągnąć sukces trzeba zaleźć złoty środek i… zdecydowanie się wyróżnić. Ale jak być unikalnym w czasach, kiedy każdy jest już „profesjonalistą”? Czy syntetyczne feromony to faktycznie „złoty środek” w kontaktach biznesowych? Dlaczego są coraz bardziej popularne? ...
Wyświetlono: 1351 razy 
 
2012-07-26 
Urlop "od kuchni"
Co robią kelnerki, aby dostać wyższe napiwki? Jak radzą sobie barmani i obsługa hotelowa, by przyciągnąć klienta? Sezon urlopowy to - obok wypoczynku, zabawy i relaksu wczasowiczów - okres wytężonej pracy i walki o każdą złotówkę tych „po drugiej stronie”.
Wyświetlono: 1155 razy 
 
2012-03-29 
Zapach, co sprzedaje...
Przyjemnie pachnące wnętrze to źródło nie tylko dobrego samopoczucia, ale i bodziec do podejmowania emocjonalnych decyzji. A pod wpływem emocji właśnie wydajemy najwięcej pieniędzy i decydujemy się na rozwiązania niekoniecznie dla nas korzystne...
Wyświetlono: 1459 razy 
 
2011-11-16 
Zdradliwa woń cynamonu
Do świąt pozostał jeszcze ponad miesiąc, niemniej jednak już teraz zastanawiamy się nad prezentami dla bliskich, świątecznym menu czy elementami wystroju naszych wnętrz. Właściciele sklepów z kolei zacierają ręce i koncentrują się na sposobach zwiększenia sprzedaży. Aromaterapia jest jednym z nich i służy nie tylko przyciągnięciu klienta, ale - zwyczajnie - poprawieniu nam nastroju. ...
Wyświetlono: 1304 razy 
 
2011-09-24 
Pachnieć i manipulować
W jaki sposób wykorzystując zapachy możemy mieć wpływ na ludzkie zachowanie? Czy możemy manipulować w „dobrym interesie”? Chcąc, nie chcąc robimy to dzięki feromonom...
Wyświetlono: 1637 razy 
 
2011-03-26 
„To coś”, czyli pierwsze wrażenie
Wygląd, zachowanie, głos, sposób bycia, mimika twarzy... - Te i wiele innych elementów składa się na coś, co potocznie nazywamy pierwszym wrażeniem. To ono właśnie jest jednym z najsilniejszych czynników wpływających na nasz odbiór drugiej osoby.
Wyświetlono: 1411 razy 
 
2011-02-06 
Uwodzić za nos
Jak sprawić, aby klient wstąpił do sklepu po produkt, którego wcale nie zamierzał kupić? Okazuje się, że ogromne reklamy z napisem „przecena” to nie jedyne narzędzia manipulacji konsumentem.
Wyświetlono: 1356 razy 
 
Strona 1 z 2     Następna »